Glavičić: Jedino trajno rješenje je uspostava mreže hitne pomoći koje će svakom istarskom pacijentu jamčiti jednaku uslugu
Utorak, 09. Studenog 2021. - 0:00
U prostorijama Grada Labina održana je redovna koordinacija gradonačelnika Grada Labina Valtera Glavičića s načelnicima općina Labinštine na kojoj se raspravlja o mnogim zajedničkim temama, a ovaj je sastanak obilježila tema zaštite zdravlja naših sugrađana.
Uz Gradonačelnika i načelnike sastanku je prisustvovala i Gordana Antić, ravnateljica Nastavnog zavoda za hitnu medicinu Istarske županije, koja je na samom početku izvijestila prisutne o stanju s pandemijom u Istri i još jednom apelirala na sve da se pridržavaju propisanih mjera.
Bilo je razgovora o mogućnostima i načinima financiranja rada Hitne pomoći. Opće je poznato kako Labinština zajednički financira nadstandard hitne medicinske pomoći na području Labinštine, odnosno Grad i Općine financiraju rad dodatnog T2 tima kroz cijelu godinu te rad još jednog tima T2 tijekom ljetnih mjeseci, što znači da su lokalne zajednice na našem području osigurale da tijekom ljetnih mjeseci naša ispostava hitne pomoći tijekom cijelog dana ima na raspolaganju dva tima.
„Najveća vrijednost koju svi imamo je ljudski život. Upravo zato Grad Labin i sve općine Labinštine godinama iz svojih proračuna izdvajaju preko 1,2 milijuna kuna. Međutim, Labinština je zbog loše povezanosti cestovnom infrastrukturom u slučaju hitnih intervencija u najlošijoj situaciji od svih istarskih gradova. Pozdravljamo intervenciju Županije za sjeverozapadnu Istru i njihov prijem u bolnici Izola, ali istovremeno apeliramo da se iznađe trajno rješenje za Labinštinu. Jedino pravo rješenje jest da se uspostavi sustav mreže hitne medicinske pomoći koji će jamčiti svakom pacijentu u Istri jednaku uslugu. Skupština Istarske županije prije dvije godine uputila je prijedlog resornom Ministarstvu, ali još uvijek nije dobiven pozitivan odgovor. Inzistiramo na rješavanju tog problema od strane nadležnog Ministarstva.“ – istaknuo je gradonačelnik Glavičić nakon održane koordinacije