Pretraživanje

INkluzivne škole 5+

INkluzivneskole5plus-LOGO svi.jpg (290 KB)

                                                                                              www.strukturnifondovi.hr

Grad Pazin je kao nositelj projekta u suradnji s partnerima Gradom Labinom, Gradom Porečom, Gradom Rovinjom i Gradom Umagom – osnivačima odgojno-obrazovnih ustanova u kolovozu 2017. godine započeo s provedbom projekta „INkluzivne škole 5+“ koji se financira u okviru instrumenta  „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III“ temeljem poziva UP.03.2.1.03 Europskog socijalnog fonda u sklopu Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020. Ukupna vrijednost projekta je 9.422.774 kuna, od kojih je  iz Europskog socijalnog fonda nositelju projekta Gradu Pazinu, odobreno za sljedeće četiri godine bespovratnih 8.000.000 kuna, putem Fonda za sufinanciranje provedbe EU projekata na regionalnoj i lokalnoj razini 853.664,64 kuna a ostatak sredstava u iznosu od 569.099,80 kuna će podmiriti gradovi-partneri iz svojih proračuna.

Projekt traje 48 mjeseci i provodi se u 10 odgojno-obrazovnih ustanova, a od 2018./2019. školske godine u 11 odgojno-obrazovnih ustanova. Tijekom 4 godine trajanja projekta u projekt će biti uključeno najmanje 64 učenika s teškoćama u razvoju za koje će biti osiguran pomoćnik u nastavi ili stručno komunikacijski posrednik.

Projekt INkluzivne škole 5+ temelji se na postavkama kako je u redoviti odgojno-obrazovni sustav od iznimne važnosti uključiti djecu s teškoćama u razvoju odnosno nastaviti dobre prakse iz prethodnih godina osiguravanja pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama. Iz toga proizlazi i cilj projekta: poboljšanje u postizanju odgojno-obrazovnog uspjeha, uspješnija socijalizacija i emocionalno funkcioniranje, kao i napredak u razvoju vještina i sposobnosti učenika s teškoćama u razvoju u redovnoj sredini, izjednačavanje njihove mogućnosti za potpuno uključivanje i osposobljavanje za samostalan život i rad.

Ciljna skupina projekta su učenici s teškoćama u razvoju koji pohađaju redovne i posebne škole u gradovima-osnivačima škola.

Popis škola-partnera u projektu:

Centar „Liče Faraguna“ Labin
Osnovna škola „Ivo Lola Ribar“ Labin
OŠ Matije Vlačića Labin
Osnovna škola Vladimira Nazora Pazin
Osnovna škola Poreč
Osnovna škola Jurja Dobrile Rovinj
Osnovna škola – Scuola Elementare Vladimira Nazor Rovinj
Talijanska osnovna škola –Scuola Elementare Italiana „Bernardo Benussi“ Rovinj – Rovigno
Talijanska osnovna škola – Scuola Elementare Italiana „Galileo Galilei“ Umag – Umago
Osnovna škola Marije i Line Umag – Scuola Elementare Maria e Lina Umago
Osnovna škola Finida Poreč (uključena u projekt od rujna 2018. godine)
 
U školskoj godini 2017./2018. u projekt je bilo uključeno 40 učenika s teškoćama u razvoju te zaposleno 38 pomoćnika u nastavi te 1 stručno komunikacijski posrednik.

U školskoj godini 2018./2019. u projekt je uključeno 52 učenika s teškoćama u razvoju, a zaposleno je 50 pomoćnika u nastavi i 1 stručno komunikacijski posrednik.


;