Labinjonski đornalin – treći najbolji digitalni list u Hrvatskoj
Srijeda, 09. Lipnja 2021. - 0:00
Medijska grupa Srednje škole Mate Blažine Labin prijavila je svoj digitalni list „Labinjonski đornalin“ na natječaj Jutarnjeg Lista „Biramo najbolji školski list“ te osvojila visoko treće mjesto u konkurenciji od 16 izdanja digitalnih listova srednjih škola diljem Hrvatske. Najbolje listove odabrao je žiri u sastavu: Dražen Arapović, zamjenik glavnoga urednika internetskog portala Jutarnji.hr, Ivica Buljan, urednik Magazina, Nino Đula, zamjenik glavnog urednika Jutarnjeg lista, Pavica Knezović Belan, urednica priloga Svijet, Mirela Lilek, novinarka, Tomislav Novak, urednik rubrike Jutarnji2, Dalibor Šimpraga, urednik rubrike kultura te Jasenka Vlašić Krbec, zamjenica voditelja grafičke redakcije. Prva dva mjesta u kategoriji digitalnih izdanja listova pripala su listu „Tabula nova“ Škole za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok te listu „Mi“ Klasične gimnazija iz Zagreba.
Također, medijska je grupa prijavila i tiskano izdanje Labinjonskog đornalina, članak „Andrej Mohorović / PLIMA“ autora Katarine Gobo i Andreja Mohorovića (objavljen u tiskanom pilot-izdanju) te članak „Ban Karoly-Khuen Hedervary ‘Mračno doba’ ili ‘Doba razvoja’?“ autorice Danijele Daić (objavljen u digitalnom izdanju lista). Nažalost, ostali prijavljeni radovi i tiskano izdanje lista nisu nagrađeni.
„Nagrada je zaista bila neočekivana. Ovo nam treće mjesto puno znači jer znajući da prvo mjesto ima Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću, moramo zaključiti kako je i naš Đornalin na jednoj decentnoj razini. Ipak, moramo uzeti u obzir da naši učenici ne uče u školi grafiku i grafički dizajn, već se oslanjaju na vlastita znanja u tom području i na vlastitu opremu. Na kraju zaključujemo kako se uložen trud i rad isplatio. Međutim, to svakako ne bi bilo moguće bez neizmjerne potpore i podrške naše mentorice Majde Milevoj Klapčić, naših lektorica Katarine Brajdić Divšić i Karle Golje Milevoj te DKC-a „Lamparna“ koji nam je omogućio tisak tiskanog izdanja.“, poručuju učenici medijske grupe Srednje škole.