S ciljem sustavne zdravstvene zaštite stanovništva zamjenica gradonačelnika Grada Labina Eni Modrušan i predstavnici općina Kršan, Raša i Sveta Nedjelja zajedno s ravnateljem Zavoda za hitnu medicinu Istarske županije danas su potpisali Sporazum kojim se obvezuju da će iz proračuna za 2016. godinu sufinancirati rad 12–satnog tima T2. Tim se sastoji od 0,2 medicinske sestre/tehničara i tri vozača na području Grada Labina i općina Labinštine, a aktivan je od 20,00 sati do 8,00 sati ujutro. Ukupan iznos sufinanciranja tima T2 za razdoblje od 01. siječnja 2016. godine do 31. prosinca 2016. godine iznosi 433.000,00 kuna.
Udio pojedine jedinice lokalne samouprave u sufinanciranju određuje se po broju stanovnika sukladno popisu stanovništva iz 2011. godine i to na način da Grad Labin pokriva 52% cjelokupnog iznosa (223.151,00 kn), Općina Raša 14% (61.011,00 kn), Općina Sveta Nedelja 13% (57.254,00 kn), Općina Kršan 13% (56.564,00 kn) i Općina Pićan 8% (35.020,00 kn). Grad i općine nastavljaju sufinancirati i Tim T1 Zavoda za hitnu medicinu sa ukupno 350.000,00 kuna godišnje. Pored ova dva tima tokom turističke sezone od lipnja do rujna djeluje i turistička ambulanta.
„Želja Grada Labina je osigurati nadstandard za naše građane jer pravo na zdravlje je osnovno pravo svakog građana. Grad Labin prepoznat je kao zajednica koja kontinuirano i sustavno ulaže u zdravlje svojih građana i što smo važan suport labinskom Domu zdravlja i Zavodu za hitnu medicinu“, rekla je Modrušan.
Ravnatelj Zavoda za hitnu medicinu Istarske županije Srđan Jerković osvrnuo se na aktivnosti Zavoda u smjeru proširenja mreže zdravstvenih ustanova na području Istarske županije te najavio nabavu nove opreme za Ispostavu Zavoda u Labinu kao i razvijanje programa telemedicine čime se postiže veća efikasnost i veći doseg pacijenata.
Potpisivanju su prisustvovali Gianvlado Klarić načelnik Općine Sveta Nedelja, Tajana Kovač zamjenica načelnice Općine Raša i Vlado Peršić zamjenik načelnika Općine Kršan. Načelnik Općine Pićan radi neodgodivih obveza nije bio u mogućnosti prisustvovati.