Pretraživanje

Projekt kojim Labin mijenja ustaljene birokratske prakse

Utorak, 21. Prosinca 2021. - 0:00

Proteklog tjedna Grad Labin prijavio je još jedan vrlo važan projekt na nedavno otvoren Javni poziv za poticanje razvoja pametnih i održivih rješenja i usluga Fonda za zaštitu okoliša i energetske učinkovitosti.

Radi se o projektu „Otvoreni grad“ koji za cilj ima potpunu digitalizaciju javne uprave u svrhu poboljšanje kvalitete ali i ubrzavanja birokratskih procesa.

Projekt će doprinijeti i ostvarenju strateških ciljeva definiranih Nacionalnom razvojnom strategijom 2020. – 2030 u sklopu razvojnog smjera „Zelena i digitalna tranzicija“.

Cilj projekta je pružiti građanima, poduzetnicima te ostalim korisnicima niz elektroničkih usluga obuhvaćenih unutar jedinstvene i javno dostupne online platforme "Otvoreni grad", koje se odnose na informiranje i komunikaciju s gradskim službama. Platforma je predviđena kao korisniku prilagođena, intuitivna i za korištenje jednostavna, te za pregled dostupna putem računala, tableta i pametnih telefona te građanima pruža sve servise na jednom mjestu.

„Nakon što smo postali prvi grad u Istri, i među prvima u Hrvatskoj koji su uveli potpunu transparentnost u smislu vidljivosti svake kune koja je plaćena iz proračuna grada, ovaj projekt dodatna je nadogradnja i nastavak razvoja u istom smjeru. Ovim projektom dodatno ćemo našim sugrađanima olakšati i ubrzati komunikaciju s gradskom upravom te pružiti sve usluge na jednostavan način i na jednom mjestu. Tu naravno mislimo i na jednostavnu dostavu svih digitalnih zahtjeva u digitalnu pisarnicu, pregled i praćenje svojih predmeta i dokumenata, pregled financijskih obaveza prema Gradu i mnogih drugih usluga koje će zasigurno promijeniti dosad ustaljen i dobro poznat birokratski sustav Republike Hrvatske.“ – izjavila je ovom prilikom zamjenica labinskog gradonačelnika Federika Mohorović Čekada

Ukupna vrijednost projekta iznosi 132.250,00 kuna, a putem ovog Javnog poziva moguće je osiguranje sufinanciranja u iznosu od 40% investicije.