Grad Labin u suradnji sa LAG-om „Istocna Istra“ organizira radionicu na temu "Utjecaj prodajnog mjesta na unapredenje prodaje" u srijedu 14. listopada 2015. godine u 17:00 sati u polivalentnoj dvorani Gradske knjižnice Labin.
Radionica je podijeljena na 3 cjeline:
1. Psihologija potrošaca
Predavac: Boris Šurja, psiholog specijaliziran za psihologiju potrošaca interakciju prostora s kupcima
2. „I kupci su ljudi“
Predavac: Damjan Geber, vlasnik i kreativni direktor agencije Brigada (dio grupe Bruketa&Žinic OM) specijalizirane za
Optimizaciju prodajnih mjesta, produkt dizajn i arhitekturu
3. Uspješan prodajni prostor
Predavac: Ivana Validžic, retail konzultant i voditelj projekata u agenciji Brigada (dio grupe Bruketa&Žinic OM) specijalizirane za optimizaciju prodajnih mjesta, produkt dizajn i arhitekturu.
Danas se prodajni prostori ne mogu promatrati samo kao prostori u kojima se prodaju proizvodi ili usluge. Tehnološki razvoj odavno je omogucio potrošacima da sam cin kupnje obave na za njih puno prakticniji i efikasniji nacin od odlaska u ducan ili mjesto prodaje. Upravo zato prodajna mjesta danas moramo promatrati kao komunikacijske alate i to možda najvrjednije komunikacijske alate.
Radionicu ce održati tvrtka Brigada d.o.o iz Zagreba specijalizirana za optimizaciju prodajnih mjesta, product dizajn i arhitekturu. Brigada je dio Bruketa&Žinic OM grupe agencija specijaliziranih za brand strategiju, dizajn, strateško planiranje i sve vrste online i offline komunikacije. Ono što bi bila osnovna poveznica raznih visoko nagradivanih projekata Brigade jest da kakav god prostor osmišljavali, prodajni ili poslovni, stalan ili privremen, javan ili privatan, u svakom se trude stvoriti osjecaj koji ce ga uciniti jedinstvenim.