U Opatiji je od 12. do 14. studenog održan “HoReCa Adria” sajam opreme za hotele, apartmane, restorane i ugostiteljske objekte, na kojem se predstavilo 50-tak izlagača, a posjetilo ga je preko 1500 akreditiranih posjetitelja iz turističkog sektora Istre, Kvarnera, Dalmacije, ali i susjednih zemalja regije.
Kao izlagači, na sajmu su se zajednički predstavile tri labinske tvrtke - Lloyds Design Studio, Carbo Media i Level 52, s vrlo specifičnom ponudom - paletom usluga digitalnog marketinga i izrade promotivnih materijala za djelatnosti u turizmu - od fotografije, videa, web dizajna i kreiranja vizualnih identiteta do vođenja marketinških kampanja, društvenih mreža i kreiranja sadržaja. Digitalni mediji u 2015. postali su nezaobilazan, a često i najvažniji komunikacijski i marketinški kanal za turizam u cijelom svijetu, te se i na lokalnoj razini - kod malih iznajmljivača i ugostitelja - sve češće javlja potražnja za ovakvim uslugama. Upravo zato je labinska “kreativna liga” svojom ponudom nespecifičnom za klasični asortiman turističkih sajmova uspjela značajno zaintrigirati posjetitelje.
Sajam “HoReCa Adria” predstavio je još jednu tehnološku inovaciju za ovakvu vrstu evenata - mobilnu aplikaciju uz pomoć koje izlagači i posjetitelji međusobno skeniraju akreditacije i tako izmjenjuju kontakte i podatke o interesima, koji automatski ostaju zabilježeni na njihovim korisiničkim profilima ali i u njihovim e-mail sandučićima. Ovu digitalnu zamjenu za posjetnice, kao i web stranicu i pripadajući back-end web sustav sajma, također je izradila labinska ekipa iz Lloyds Design Studia i Carbo Medie, a opatijski je sajam bio prilika za premijeru ovog inovativnog softverskog rješenja.
U edukacijskom programu sajma, član labinske “kreativne lige” Domagoj Ostović održao je predavanje “Najpopularniji portali i agencije za oglašavanje privatnog smještaja”, namijenjeno (prije svega) privatnim iznajmljivačima koji se sve teže snalaze u današnjoj džungli brojnih portala i servisa za oglašavanje i booking smještaja na internetu.