Pretraživanje

Uspješno održana edukacija "Internet oglašavanje"

Srijeda, 06. Svibnja 2015. - 11:31

Grad Labin u suradnji s LAG-om „Istocna Istra“ u ponedjeljak i utorak, 4. i 5. svibnja organizirao je edukaciju pod nazivom "Internet oglašavanje". Edukaciju je vodio Miroslav Varga iz ESCAPE studia iz Osijeka. Naime gosp. Varga je certificirani Googleov trener te renomirani hrvatski strucnjak za Internet marketing koji je vec godinama medu TOP 5 predavaca u regiji. Nacin na koji predaje te bezbroj primjera iz prakse oduševili su prisutne što potvrduje cinjenica da je oba dana edukaciji prisustvovalo 60-ak ljudi, što iz privatnog, što iz javnog sektora.

Prvi dan edukacije gosp. Varga se usredotocio na besplatne alate koje Google nudi svojim korisnicima za online istraživanje potencijala tržišta. Ti alati su narocito zanimljivi privatnim iznajmljivacima te ostalim fizickim ili pravnim osobama koje se bave nekom turistickom djelatnošcu. „Ciljanje odredenog tržišta putem TV reklama veoma je skupo i za male igrace ono nema smisla. Medutim, korištenjem tih alata tocno pronalazite onog kupca kojeg vi želite dovesti“ naglasio je. Google alati su posebno interesantni i jednostavni za korištenje što je prezentirano i na prakticnim primjerima. Ono što je najvažnije kod Google-a je to što Google zna sve o nama i vrlo lako postajemo meta oglašavanja. Na edukaciji smo imali priliku vidjeti i nauciti kako to izgleda s druge strane, „napadati“ ljude s oglasima, bannerima i ostalim alatima koje danas nudi Internet marketing.

Drugi dan edukacije posvecen je oglašavanju na Facebook-u i putem GoogleAdWords-a. U kombinaciji s alatima prezentiranim dan ranije GoogleAdWords postaje veoma mocan alat za oglašavanje. Ulaskom na hrvatsko tržište, Google je otvorio puno novih mogucnosti koje prije na našem tržištu nisu bile dostupne. Nažalost, Facebook još uvijek nije sve svoje mogucnosti oglašavanja otvorio za naše tržište što korisnicima u nekom pogledu ogranicava direktno oglašavanje. Sve u svemu oba alata, ako ih se pametno koristi, mogu biti puno jeftiniji i efikasniji od ostalih medija za oglašavanje.

S obzirom na broj prisutnih i aktivno sudjelovanje u raspravi možemo zakljuciti da je edukacija bila vrlo uspješna te se nadamo da ce polaznici edukacije steceno znanje iskoristiti u poboljšanju svojeg poslovanja.